Faktor latin eredetű szó, jelentése: hajtóerő, tényező, összetevő, szorzó


„A sikeres ember az, aki eggyel többször állt fel, mint ahányszor elesett.”. Üzemeltető: Blogger.

Magamról

Saját fotó

Manapság mindenki szeretne elismert, sikeres vállalkozó lenni. Ehhez kerestem új utakat. Semmim nem volt az induláshoz, csak a kitartásom.  Amit eddig tettem, már nem kudarcként élem meg, ez volt a tapasztalatszerzés.

Semmi nem történik véletlenül! Hallgattam a megérzéseimre, és tudom, hogy a legjobb döntést hoztam, amikor néhány éve belevágtam a kávéüzletembe és a Network Marketingbe. Úgy érzem megtaláltam amit kerestem, és hiszek abban, hogy ezzel meg tudom valósítani céljaimat, miközben másokat is segítek sikeressé tenni.

A kiemelkedően sikeres emberek tudják hová tartanak, és van egy tervük, hogy elérjék céljaikat. Mindegy, hol tartasz most, ha megváltoztatod a gondolkodásodat bármiben lehetsz sikeres!

Megtaláltam a munkát, amiben jól érzem magam, mert ez az üzlet arról szól, hogy hány embernek segítünk, és hány életet változtatunk meg. Ez számomra a legfontosabb! Ha nem hinnék benne, nem csinálnám!

Ha változtatnál az életeden, nézz be ide:
http://www.immunerositokave.dxn.hu
Hiba történt a modul működésében

Kapcsolatfelvételi űrlap

Név

E-mail *

Üzenet *

*
*

Kapcsolatfelvétel

Nevem: Csikós Ilona

Tagsági kód: 310009373

Tel.: +36(20)9573864

immunerositokave(@)gmail.com

www.immunerositokave.dxn.hu

Üzleti titkok Európa legsikeresebb üzleti vezetőjétől


Sikertörténetek

MLM Siker interjúk

Siker vagy Kudarc?

Google+ Követők